Şans Topu Ve Sayısal Lotoda 2 Rakamı Garanti Ediyorum

Marmara üniversitesi türkçe iktisad bölümünde okurken sınıfımızda inanılmaz derecede bir şans oyunu tutkunluğu vardı.çoğu öğrenciler paralarının tamamına yakınını neredeyse bu oyunlara harcıyordu.hayatım boyunca aldığım 2 adet milli piyango bileti dışında hiçbir şans oyununa para harcamadım ve halihazırda da oynamıyorum.ancak o dönemler bu arkadaşlarımız bana şans topu oyununu anlattıklarında aklıma ilginç bir tez geldi.ve hazırladığım bu tezi milli piyango idaresine mektup yoluyla da gönderdim.aldığım cevapta yüzde 87 oranında başarılı bir tez olduğu tarafıma bildirildi.ben de bu tezimi sizlerle paylaşmak istiyorum.tezimin konusu 15 milyonda 1 tutturma şansı olan sayısal loto ve şans topu ihtimalini 5 milyonda 1 e düşürmek.şans topu ile başlıyorum.bildiğiniz üzere şans topu 1 den 34 e kadar olan rakamlardan 5 tanesinin ve 1 den 14 e kadar olan rakamlardan 1 tanesinin bilinmesiyle oynanıyor.benim tezim de bu 14 top yani +1 rakamı dışarda kalıyor .çünkü bu tamamen sizin şansınıza.ancak diğer 5 top ta ilk ve son rakamı yüzde 87 oranında garanti ediyorum.ve siz ortadaki 3 rakamı doğru tahmin etmeye çalışacaksınız.5 i tuttursanız bile az para vermiyor.2000 liraya yakın bir ikramiye var.ve gelelim bu ilk ve son rakam nasıl garanti olacak.matematik mantığına göre bu 34 toptan düşecek 5 rakamın 1-2-3-4-5 serisi ile atıyorum 7-11-19-22-33 serisinin gelme olasılığı aynıdır.ancak işin içine insan mantığı ve istatistik girdiği zaman hiçbir şekilde 1-2-3-4-5 serisi düşmeyecektir.ve ben iddia ediyorum ki bu şans topu oyunu son bulana kadar da böyle bir seriyi asla görmeyeceğiz.şans topu oyununda bu 5 rakamdan en küçüğü yani ilk rakam bugüne kadar yüzde 85 oranında hep 1 ile 10 (dahil) rakamları arasında olmuştur.ve son rakam da yüzde 92 oranında 25 ile 34 (dahil)rakamları arasında olmuştur.buna göre 50 liralık bir kuponda 100 kolon oynama hakkımız var.kolon değeri 50 kuruş.biz bu yüz kolonda 1 ile 10 arasındaki rakamları eşit şekilde 10 ar defa oynayabiliriz.yani on defa bir ile başlayacak kolonlar,on defa 2 ile başlayacak kolonlar,on defa 3 ile........on defa 10 ile başlayacak kolonlar.ve her on kolonun sonuna 25 den 34 e kadar olan rakamları ekleyeceksiniz.örneğin on adet 1 ile başlayan kolonlar 1-.......-34,1........33,1.........32,böyle böyle 25 e kadar yazacaksınız.sonra 2 ile başlayan kolonlara geçiniz.2..........34,2...........33,2..........32 ,böyle böyle 25 e kadar son rakamlara ekleyiniz.ve dediğimiz 3 il3 4 il3 5 ile 6 ile 7 ile 8 ile 9 ile 10 ile başlayan 10 ar kolona da uygulayınız.bu şekilde ilk ve son çıkacak rakamlarınız yüzde 87 oranında garanti olacak.siz de o arada kalan 3 rakamı doğru tahmin etmeye çalışacaksınız.neden yüzde yüz değil de yüzde 87.o da şu sebepten bazen sapma sapan toplar düşebiliyor.mesela şöyle bir seri gelebiliyor.1-3-9-11-17..işte bu durum bu teze ters düşecek bir seri olsa da yüzde 13 de kalan bir ihtimal.10 defa çekiliş olsa 1 kez böyle saçma bir seri oluyor.umarım tezime güvenip oyun oynamak isteyenler bu yüzde 13 ün olacağı haftaya denk gelmezler.Sayısal lotoya gelince burda da benzer bir durum var ancak ödemeniz gereken para 100 tl ve ilk topu 1 ile 20 rakamları arasında son topu da 39 ile 49 rakamları arasında arayacaksınız.çünkü şans topundaki oranların aynısı sayısal lotoda bu rakam aralığı arasında geçerlidir.bol şanslar...