Sayısal Lotodan Kazanmayı Becerdi

Nihayet Sayısal Loto'dan kazanmayı Becerdi

Dünyanın en talihli talihsizi! Şahsettin Timuçin şans oyunlarına duyduğu tutku yüzünden önce işinden sonra da iki evinden oldu ama oynamaya devam etti. Aynı sayılarla doldurduğu kuponla iki 6, 14 tane de 5 tutturdu

Sayısal Loto çekilişi başladığı günden bu yana sürekli kupon doldurup oynayan 44 yaşındaki tanker şoförü Şahsettin Timuçin sonunda turnayı gözünden vurdu. Yeğeninden aldığı borç parayla aynı kupondan iki tane yatıran Şahsettin Bey, sonunda büyük ikramiyeyi aynı anda iki kez kazanmayı başardı. Sayısal Loto sevdası nedeniyle yıllardır kupon doldurup İstanbul İçerenköy’de aynı bayiye yatıran Timuçin, geçen hafta yapılan çekilişte büyük bir sürpriz yaşadı. Petrol işiyle uğraştığını ancak şans oyunları tutkusu nedeniyle işini batırdığını ve bu nedenle yeniden bir işe yatırım yapmak istemediğini söyleyen Şahsettin Timuçin, Kadıköy’deki iki evini de satarak şans oyunları oynamaya devam etti. Başlarda yüzlerce kupon oynayan Şahsettin Timuçin, parası bitince de azar azar oynayarak talih peşinde koşmaya devam etti. “7 yıldır aynı kupona oynuyorum. Bu rakamlar 1999 yılında çok çıkmıştı. Bu yüzden favorimdi. Petrol şirketim vardı, iflas etti. İki evimi satıp Sayısal Loto oynama işine girdim. (İlk defa böyle bir iş duydum) Eşim ayılıp bayıldı. Bu uğurda 1 trilyonum gitti” diye konuştu.
TOSUNLAR YATMAMIŞ
Şahsettin Bey, AKŞAM’a kazandığı ikramiyenin öyküsünü şöyle anlattı: Daha önce kuponları yatırırken heyecanlanırdım, ama o gün çok rahattım. Tam da, ‘Bizim tosunlar yattı’ diye baktığım anda kazandığımı gördüm. Eşim kumar tutkum nedeniyle zor günler yaşadı. Çok çekti. Ama ödül ile iki ev alıp onun üzerine yaptım. Çünkü o benim leydim. Onu sevmeye devam edeceğim. Asgari ücretle çalışıyorum, işimi de bırakmayacağım.
Bayi: Hep 5 bankolu oynardıTALİHLİ gişe, İçerenköy Karslıahmet Caddesi Aydın Sokak’taki, Espiye Sayısal Loto Bayii. Dükkan sahibi Hakan Güven, talihliyi şöyle anlattı: Banko yöntemini deniyordu. Yani, 5 rakamı sabit, bir rakamını ise değiştiriyordu. Önceleri her hafta yaklaşık 200 YTL’lik kupon yatırıyordu. Son zamanlar daha az oynamaya başladı. Kazanç sonrası daha bana gelip halimi sormadı.
Oyun parası 100 YTL verdimDayIsIna sayısal loto oynaması için borç para verdiğini söyleyen Erol Timuçin anlattı: Bana gelip cebimde ‘para yok’ dedi. 100 YTL verdim. Bu para ile oynamış. Çok borcu vardı. Başta vergi, hepsini temizleyip alnımdan öptü.